Schotland, Ierland, Engeland - Reisverslag uit Saaxumhuizen, Nederland van Ernst & Marijke Kuitert - WaarBenJij.nu Schotland, Ierland, Engeland - Reisverslag uit Saaxumhuizen, Nederland van Ernst & Marijke Kuitert - WaarBenJij.nu

Schotland, Ierland, Engeland

Door: Marijke

Blijf op de hoogte en volg Ernst & Marijke

26 April 2013 | Nederland, Saaxumhuizen

Bij de voorbereiding van de volgende reis hoort ook het" waarbenjij.nu" activeren. Bij deze. Over een paar dagen, 2 mei, gaan we weer op reis.
Het is elk jaar weer spannend hoe het allemaal; zal verlopen. Wij en de camper zijn er klaar voor!

• 26 April 2013 - 20:38

Ina Hummel:

Ik zal met veel interesse jullie reisverslag lezen en wens jullie een goede reis toe. Liefs Ina.

• 27 April 2013 - 16:36

Peter En Jolanda Bos:

Zijn heel erg benieuwd. Een hele goede reis en veel plezier!

• 27 April 2013 - 20:34

Tineke Hornhuis:

Hoop dat jullie weer veel gaan genieten. Maar dat is jullie wel toevertrouwd. Ik wens jullie een goede reis en veel mooi weer!!

• 28 April 2013 - 19:31

Chelly Six Dijkstra:

Wat heerlijk weer! Ben benieuwd hoe jullie het daar vinden.
    Wij hopen over een week of 5 (moet nog geregeld worden) naar Ierland af te reizen.
    Verheugen ons er erg op.

Goeie reis en veel plezier, en kom t.z.t weer 'heel' thuis !
    Six en Chelly

• 04 Mei 2013 - 18:06

Dries:

Een heel fijne reis toegewenst. Ik zal de verslagen met plezier lezen evenals de vorige verslagen.